Announcement

Collapse

FORUM RULES (MUST READ)

GAMEVIL USA welcomes you to our community forums! We love being able to provide a place for our players to gather and discuss the games they play! Our players mean everything to us and we enjoy hearing your opinions (good or bad) about the products we provide to you. This means providing a safe, constructive and pro-active environment for every player new to veteran to come and provide their feedback, and hopefully make some new friends in the process! Below we have detailed the forums Code of Conduct with the intent to inform our players of the rules and regulations of using and posting on these forums. We hope you enjoy these forums as much as we enjoying having them for you! Thank you!

GAMEVIL USA Forum Code of Conduct:

Disciplinary action for violating forum rules will typically take one of the following forms, depending on severity:

• Warning
• Temporary Ban
• Permanent Ban

1. We encourage our players to create fun and innovative forum names that can distinguish themselves to the rest of the forum community. When choosing a forum name please be mindful of the community and refrain from using any names that contain profanity, sexual language/actions, and impersonating GAMEVIL employees. This includes abbreviations, slang, and other bypasses. Inappropriate forum names will result in the account banned from the forums.

2. We will not tolerate rudeness, insulting posts, personal attacks, harassment, name & shame, or purposeless inflammatory posts. Any abuse towards our Community Managers, in any form, will not be tolerated. If behavior is deemed to be toxic, Community Managers may ban forum members without notice.

3. We will not tolerate inappropriate, sexual, vulgar, discriminatory or offensive language of any sort, this includes simulated, insinuated and abbreviated swearing. We ask that all posts pertain to our games and posts referring to illegal activities (drugs, pirating, crimes), Sexual activities and Terms of Service abuse such as hacking, account trading, and account selling will be removed from the forums and the poster could face ban from the forums. This policy also includes inappropriate or profane language that could offend players who read them. Community Managers have a final say on what is deemed inappropriate and there will be no chance for appeals.

4. GAMEVIL encourages players to be active on the forums and feel safe while doing so. This means that spamming another player on their thread or creating a thread to denigrate another player will not be tolerated. Any player found spamming, harassing or flaming another player on the forums will have the posts removed and could face a ban from the forums.

5. We understand that players may have strong feelings toward a specific subject. However please refrain from creating multiple threads of the same topic or discussions to overwhelm the forums. Bumping (repeated posting on a thread to keep it going or visible) is also not allowed. Players found in violation of this will have the threads deleted and may be subject to forum ban.

6. Advertising referral websites, phishing websites, or other malicious links is strictly prohibited. This also includes threads that contain links to non-GAMEVIL games. Any players found posting these types of threads will be banned from the forums.

7. Always post in the correct channel. Unrelated posts will be deleted or moved. Any groups created within the GAMEVIL forums must be pertaining to GAMEVIL or GAMEVIL titles. Any created groups found to be related to any other subjects will be deleted and the creator of said groups could face actions taken against their GAMEVIL forum account.

8. Players found to be posting unapproved, unannounced, or unofficial content based on speculation is subject to deletion, or temporary account suspension. Action taken is based on severity of infraction. This includes speculated future content notes taken from any other site that isn't GAMEVIL USA, unannounced coupon codes, or third party fan sites that may feature potentially leaked content.

9. Do not post or send any (disciplinary) actions taken by Community Managers or Moderators, such as banning, deleting posts, etc. Posting or sending private messages that are received from Community Managers or Moderators is prohibited.

10. GAMEVIL USA asks that players keep the length of their posts to a moderate length. Writing long threads can invite other players to harass the poster as well as incite arguments between players. Players creating extremely long threads will be reminded of this policy and further lengthy submissions could be removed as well as disciplinary action taken against the forum account.

11. GAMEVIL USA with help from moderators monitor the forums. For information on what our moderators do please follow this link: http://m.gamevilusa.com/forums/showthread.php?34449-Moderation

See more
See less

der Dämonische Dämonenkäpfer "LegendaryDad"

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• der Dämonische Dämonenkäpfer "LegendaryDad"

Sooo meine lieben. Ich starte auch mal mit einer char Präsentation.

Dummerweise weiß ich noch nicht wie ich Screenshots hinzufügen kann, habe aber diesbezüglich im forum schon die Frage rausgehauen.

Mein derzeitiger Main ist der dämonenkämpfer. "Derzeitig" sage ich weil er mein 3. Main ist😂
    Ich habe erst mit dem bersi und dann mit der blutdämonin begonnen bis ich mich jetzt zum dämonenkämpfer entschied.
    Die eclair finde ich auch sau stark, sodass ich nicht weiß ob sie vielleicht die Ablösung des dämonenkämofers wird.

naja, viel Text für eine Einleitung🙈

Die Screenshots folgen, sobald ich weiß wie ich das mache

Cheers,

Eric

Main:
    LegendaryDad/18++k CP /Demonblade
    Sub1:
    LegendaryEclair/ 12++k CP/ Eclair
    Sub2:
    LegendaryBro/11++k CP/ Bersi
    Sub3:
    LegendaryVempire/10++k CP/ Blutdämonin

Pet: Maureen +15/ Atk,+DMG,-DMG
    Gilde: lev.50/ xXGermanEliteXx
    Masterlevel: 1693
    Masterlevel 1817

Main: LegendaryDad/ 2.050k CP/ Dämonenkämpfer

Sub1: LegendaryBro/ 1.170k CP/ Berserker

Sub2: LegendaryEclair/ 1.750k CP/ Eclair

Sub3: LegendaryVempire/1.130k CP/ Blutdämonin

Pet: Maureen/+15/ atk, +Dmg , - Dmg

Gilde: xXGermanEliteXx (level 50)

Hi, besser spät als nie. Jetzt kommt meine präsi von meinem Dämonenkänpfer

Hier auch noch meine 3 erweckten subs

Ich lege wert auf magische und physische deff und natürlich auf hohe Magie atk

Habe gestern erst den 3. Und letzten opal bekommen der meine skills stärkt😊

Wie man sieht setze ich wirklich alles auf Magie atk

Zu meiner sucht nach Magie atk natürlich auch dieser feuermeteor👌

Auch lege ich viel in pvp😊

Dabei hilft mir meine Maureen😍

Einige fragen sich vllt warum sie den wert " schaden vermindert" statt "Kritische Rate" hat. Das ist schnell erklärt: Maureen ist ein PvP pet. Im PvP habe ich die Erfahrung gemacht dass dort der wert "Schaden vermindert" mehr bringt.

Sooo, damit bin ich am Ende dieser Präsentation.
    Vielleicht stelle ich demnächst noch meine eclair vor. Bis dahin cheers🍻
    Masterlevel 1817

Comment

Hi Eric,

vielen Dank für deine Präsentation. Da hat sich jemand aber auch ordentlich Mühe gegeben!

Jetzt würde ich gerne mal wissen, wie sich das aktuelle Update auf dein Set-Up auswirkt? Hast du spezielle Pläne? Vielleicht ja auch mit den Anpassungen des Berserkers eine Neuausrichtung deines Charakterfokus?

Cheers,

Bagster
      Bagster - Mitglied des Gamevil-Teams
      Du bist in einem unserer Spiele auf ein Problem gestoßen?
      Unser Support-Team hilft dir gerne weiter!

Comment

Genaue Pläne habe ich nicht bis jetzt. Erstmal sollen Main und subs ihr volles ätherisches equip bekommen. Sollte nach diesem update ja kein Problem sein.
        Der bersi ist denke kein Thema mehr bei mir. Ich habe damals sein stärkstes equip verschickt, und habe keine Lust nochmal für ihn viel Zeit zu investieren. Er wird keinesfalls mehr mein Main char werden.
        Anders sieht es bei der eclair aus. Sie hat schon 2 ätherisch+ welches mein demonenkämpfer noch nicht hat. Dennoch fehlen ihr opale, noch bessere edelsteine und einige Zeit und Geduld für das restliche equip. Ich denke sie wird in absehbarer Zeit mein Main werden. Für die ranglisten wird mein dämonenkämpfer nen Tag oder so seinen platzt als Main bekommen um möglichst hoch auch bei ihm zu kommen.

Die Tage stelle ich hier einfach noch meine eclair vor um einen Eindruck von ihr zu vermitteln

Bis dahin, Cheers🍻
        Masterlevel 1817

Comment

Working...
        X